Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Да имам и аз блог. Така давам личен пример на учениците си. А какво ще пиша в него е друг въпрос. Но откакто се разболях имам много свободно време - да го използвам за нещо полезно.
Автор: elenagram Категория: Лични дневници
Прочетен: 50833 Постинги: 14 Коментари: 20
Постинги в блога
2  >  >>
През миналия уикенд - 5-7.10.2018 г., бях на гости на големия син в София. Прекарах няколко чудесни дни, изпълнени с много впечатления и вълнения. В петък вечерта беше поредната среща на класа ни. Събрахме се около 10-тина човека. Една ч...
Категория: Забавление
Прочетен: 808 Коментари: 1 Гласове: 1
Покрай белгийските ми приятели пошетах и аз из България. Този път решихме да мръднем на север от Варна, по брега. Направих предварителна програма. Консултирах се с Интернет за някои забележителности (какво да разкажа на гостите за тези о...
Категория: Туризъм
Прочетен: 970 Коментари: 0 Гласове: 1
Днес съм много доволна от деня и от себе си. Ходихме с Жаклин и сие до Козичино и шато Медово. И те останаха доволни. Видяха и научиха много нови неща. Първоначалният ми замисъл беше да посетим етнографския музей и после да се пуснем по ...
Категория: Туризъм
Прочетен: 2556 Коментари: 0 Гласове: 1
Най-после, на 63-годишна възраст успях да осъществя една моя детска мечта – да посетя Ленинград. Няколко пъти през годините правих опити да се запиша на екскурзия, но винаги нещо объркваше намеренията ми. И ето сега, след продажбат...
Категория: Туризъм
Прочетен: 2129 Коментари: 4 Гласове: 6
Аз пак скитосвах. Този път в региона около нас. И пак за един ден. Но беше много по-леко и не така изморително като в Гърция. Данчето Ганчева (от клуба на инвалидите) ме покани на екскурзия до с. Козичино. Щяло да се чевства нещо на няко...
Категория: Забавление
Прочетен: 431 Коментари: 0 Гласове: 2
17.06.2015 22:32 - Гръцка мусака
Здравейте приятели, отдавна не съм писала пътепис, но и не бях пътешествала. До онзи ден – до Гърция.
Отдавна Мишел (мъжът, с когото живея) ми подхвърля, че иска да ме зарадва за рождения ден с пътуване до Гърция и хапване на гръц...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1850 Коментари: 4 Гласове: 4
Най-сетне и аз да зърна Стамбул града. Народът се извървя преди години, какво ли не купува, а аз се засилих едва през последните три години да посещавам различни градове от тази съседска нам държава. Пак по предложение на някои учителки ...
Категория: Туризъм
Прочетен: 1320 Коментари: 0 Гласове: 2
Вчера ходих на екскурзия до Варна, с учениците от 6а клас, за един ден. Толкова заслужават! Диана Николова, класната им, ме помоли да я придружа и аз се съгласих. Не бях ходила нито в планетариум, нито в делфинариум, нито в аквариума. Та...
Категория: Туризъм
Прочетен: 1193 Коментари: 2 Гласове: 3
Последна промяна: 21.05.2011 22:20
Стана традиция в нашето училище за Деня на народните будители да се организира екскурзия до Турция – с търговска и културна цел. Нямах излишни пари за харчене, но имах нужда от смяна на обстановката, от раздвижване. И се записах. Т...
Категория: Туризъм
Прочетен: 13424 Коментари: 3 Гласове: 4
Добавихме в училищния календар още едно културно мероприятие – отбелязване Деня на народните будители с посещение на хижа „Божура” край Средец. И за да не бъде много „постно” мероприятието ни, направихме и е...
Категория: Туризъм
Прочетен: 2670 Коментари: 1 Гласове: 2
Последна промяна: 03.11.2009 12:08
С Пепо решихме да мръднем за някой ден до Сандански докато е още в отпуска. Междувременно Ана се прибра – добавихме и нея към пътуващите. Обадих се и на Румен. Компанията се заформи.  Синоптиците не обещаваха слънце, но поне нямаше...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 578 Коментари: 0 Гласове: 0
Най-сетне и моето скучно лятно ежедневие се размърда. Една седмица преди края на отпуската ми, Румен се обади с предложение да пообиколя с българо-руска компания България. Веднага се съгласих..
Идеята на организаторите на тази бързо импро...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1056 Коментари: 0 Гласове: 0
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: elenagram
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50833
Постинги: 14
Коментари: 20
Гласове: 85
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031